Friday 5 September 2014

A joyful swedish apartment



I just can't stop posting apartments from Fantastic Frank! This one looks just perfect: it's white but it's colourful, it's minimal but it's cozy, I think I could move here tomorrow!! Everything spreads joy. I feel I need to say something about the kitchen, it's weird how it goes with home and decoration, I have got this personal idea of a total white kitchen, strongly minimal with no objects at all, and suddenly I see the pictures of this kitchen and I just adore it. It has nothing to do with the idealistic one, but still... it must be the natural wood mixed with the white panels, this detail recalls me 80s style kitchens, I'm currently revisiting that aesthetic, finding lots of inspiration in it too!

***

No puedo parar de postear fotos de departamentos que encuentro en el sitio de Fantastic Frank. Este me parece perfecto: es blanco pero tiene colores, es minimalista pero es acojedor, creo que me mudaria mañana!! Todo me transmite felicidad. No quiero dejar de hablar de la cocina, es raro lo que pasa con la decoración, a veces lo que idealizamos no es lo que nos impacta realmente. Yo tengo esta idea personal de una cocina muy minimalista, blanca y sin objetos, pero despues veo la foto de esta cocina y me encanta. La madera natural mezclada con el blanco recuerda mucho el estilo de cocinas de lo años 80, en los ultimos tiempos estoy rescatando la estetica 80s, encontrando una gran fuente de inspiración!








No comments:

Post a Comment